Veelgestelde vragen
⭐ Wie ontvangen een uitnodiging voor de kerstmarkt?
Iedereen die werkzaam is bij Atlant. Medewerkers, vrijwilligers, stagiaires, gepensioneerden (die dit jaar met pensioen gegaan zijn), leden cliëntenraden en Raad van Toezicht ontvangen een uitnodiging. Intermediairs en ZZP-ers worden niet uitgenodigd. Deze ingehuurde collega’s ontvangen een waardering vanuit hun eigen werkgever of hebben een uurtarief waar dit soort zaken in zijn verdisconteerd.
⭐ Wanneer worden de uitnodiging verstuurd?
De uitnodigingen worden begin november verstuurd.
De uitnodiging ontvang je net als vorig jaar digitaal en dus niet thuis op de mat. Medewerkers ontvangen de uitnodiging in hun Atlantmail. Bewaar deze uitnodigingsmail goed! Dit is je toegangsbewijs, dus neem hem mee naar de Kerstmarkt.
Voor vrijwilligers houden we dit jaar dezelfde werkwijze aan als vorig jaar; zij krijgen de uitnodiging inclusief QR-code uitgereikt door de vrijwilligerscoördinator waar zij aan verbonden zijn.
⭐ Wat te doen als ik geen uitnodiging ontvangen heb?
Mocht je geen uitnodiging ontvangen hebben, meld dat dan even bij je leidinggevende. Hij/zij kan dan contact opnemen met de kerstcommissie via kerst@atlant.nl.
Op 9 december (de dag van de kerstmarkt) kun je bij de helpdesk op de Kerstmarkt terecht. Mocht dit niet lukken, dan kan je contact opnemen met de Servicedesk; via 055-785 7112.
⭐ Hoe werkt de 'Atlant kerstmarkt' precies?
Via je mail (medewerkers hun Atlantmail) ontvang je je persoonlijke uitnodiging voor de kerstmarkt. Deze uitnodiging bevat een QR-code die je scant bij de entree van de kerstmarkt. Daarna ontvang je Atlantmunten waarmee je je kerstpakket zelf bij elkaar kunt shoppen (t.w.v. €40,00) bij de ongeveer 20 verschillende kraampjes. Ook krijg je munten voor wat lekkers (naast de hapjes waarmee wordt rondgegaan) en je drankjes (koffie, thee, chocomelk, frisdrank of sap).
⭐ Kan ik daar parkeren?
Met de auto of fiets is de locatie goed bereikbaar. Kun je samen rijden? Doe dat dan! Wel zo gezellig, handig en duurzaam. Parkeren kan bij E-Deck, voormalig restaurant de Hangar, PECO en voetbal Teuge. Let op: Parkeren in de berm is niet toegestaan. De verkeersbegeleiders wijzen je de weg naar de beschikbare gratis parkeerplaatsen.
Kom je met het openbaar vervoer? neem buslijn RRReis 15 (Twello via Teuge); stap dan uit bij bushalte 'De Wacht'. dan is het nog +/- 10 minuten lopen naar E-Deck.
⭐ Hoe laat is de kerstmarkt?
De kerstmarkt is te bezoeken van 11.00 tot 19.00 uur. Tot 13.00 uur is het altijd erg druk, zowel op de kerstmarkt als op het parkeerterrein. Shop je liever iets rustiger, kom dan in de middag of avond (tot 19.00 uur).
⭐ Moet ik mee aanmelden?
Aanmelden is niet nodig. Iedereen heeft persoonlijk een mail met de uitnodiging ontvangen. Neem die mee, want de QR- code die daar op staat is je toegangsbewijs!
⭐ Moet ik iets meenemen?
Je uitnodiging en een tas. De QR-code op de uitnodiging die je in de mail ontvangen hebt is je toegangsbewijs. Na het scannen van de QR-code bij de entree van de kerstmarkt ontvang je munten die je bij diverse kraampjes kunt besteden. Vergeet daarom niet om deze uitnodiging mee te nemen, want alleen dan ontvang je op dinsdag 9 december de munten. Neem ook een tas mee om je geshopte cadeaus in mee naar huis te nemen.
⭐ Wat als ik niet kan komen?
Iedereen kan de kerstmarkt bezoeken. Met de openingstijden (11.00/19.00 uur) is daar rekening mee gehouden. Mocht het niet lukken om zelf te komen winkelen tijdens de kerstmarkt dan kun je een collega/vrijwilliger machtigen om dit voor jou te doen.
Hoe? Stuur dan jouw uitnodiging door naar een collega en machtig hem of haar daarmee om (met jouw unieke QR-code) voor jou een kerstcadeau uit te kiezen te schaffen. Die collega moet die doorgestuurde mail dan tonen bij de entree (digitaal of geprint).
⭐ Mag mijn partner mee?
De kerstmarkt is bedoeld voor medewerkers en vrijwilligers van Atlant. Heb je echter een chauffeur of iemand die graag even met je mee wil, mag dat. De munten met het shoptegoed + voor een hapjes/drankjes zijn echter alleen voor medewerkers en vrijwilligers. Met introducees wordt dus geen rekening gehouden.
⭐ Foto- en video opnamen. Niet in beeld?
Tijdens de kerstmarkt worden er foto- en video opnamen gemaakt, voor intern en extern gebruik. Wil jij niet in beeld komen? Geef dit dan aan bij aankomst.
⭐Wat als ik mijn telefoon vergeten ben of niet opgeladen is tijdens de kerstmarkt?
Geen probleem, er is een mogelijkheid om bij de 'Helpdesk' op de kerstmarkt je persoonlijke QR-code op te laten zoeken zodat je toch nog lekker kan shoppen. Houd wel rekening met een (langere) wachttijd bij deze Helpdesk balie.
⭐ Nog een vraag?
Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Mail dan naar kerst@atlant.nl.